• 04-09-2013, 12:49:26
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay vay vay vay ki ne vay arkadaş.
    adamlar teslim almışlar. siz şimdi dünyayıda farklı renkte görürsünüz

    sizinkileri okuyunca çok pis ekşın yaptım paneli açtım benimkide gelmiştir diye ama

    Geldi geldi de. Ne ek ip var nede şu ana kadar kaliteli bir down yapabildik. Ticket attık kaç saat oldu cevap veren yok. 1 ayda ip almak için uğraşacağız heralde.
  • 04-09-2013, 12:57:00
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geldi geldi de. Ne ek ip var nede şu ana kadar kaliteli bir down yapabildik. Ticket attık kaç saat oldu cevap veren yok. 1 ayda ip almak için uğraşacağız heralde.
    Hocam ben OVH panelden ip sipariş verdim ödemesini yatım paypal ile panele yeniden girdiğimde sözleşme kısmı geldi ip için onayladım yeni IP geldi. Ripe değil normal 1 tane fail over ip ingiltere lokasyon aldım onuda. 2 3 dakikada yani. Paneli yenileyin isterseniz sözleşme onayı bekliyor olabilir.
  • 04-09-2013, 12:57:21
    ben şimdiden ip için mail atayım o zaman
  • 04-09-2013, 13:13:06
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben OVH panelden ip sipariş verdim ödemesini yatım paypal ile panele yeniden girdiğimde sözleşme kısmı geldi ip için onayladım yeni IP geldi. Ripe değil normal 1 tane fail over ip ingiltere lokasyon aldım onuda. 2 3 dakikada yani. Paneli yenileyin isterseniz sözleşme onayı bekliyor olabilir.
    Normalde 3 ip ücretsiz vermiyorlar mıydı ? Daha önceden bir kere sorduğumda esx ipsi + 3 adet ipyi ücretsiz sağladıklarını söylemişlerdi. Tekrar 1.5 euro neden ödeyelim ki =)
  • 04-09-2013, 13:17:03
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde 3 ip ücretsiz vermiyorlar mıydı ? Daha önceden bir kere sorduğumda esx ipsi + 3 adet ipyi ücretsiz sağladıklarını söylemişlerdi. Tekrar 1.5 euro neden ödeyelim ki =)
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben OVH panelden ip sipariş verdim ödemesini yatım paypal ile panele yeniden girdiğimde sözleşme kısmı geldi ip için onayladım yeni IP geldi. Ripe değil normal 1 tane fail over ip ingiltere lokasyon aldım onuda. 2 3 dakikada yani. Paneli yenileyin isterseniz sözleşme onayı bekliyor olabilir.
    arkadaşlar daha önce sıraya göre olmadığını beraber gördük ama yinede şu sipariş numaralarınızı yazabilirmisiniz. karşılaştırayım bakalım 218 lere yakınmı. sıcakmı soğukmu
  • 04-09-2013, 13:17:34
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde 3 ip ücretsiz vermiyorlar mıydı ? Daha önceden bir kere sorduğumda esx ipsi + 3 adet ipyi ücretsiz sağladıklarını söylemişlerdi. Tekrar 1.5 euro neden ödeyelim ki =)
    3 IP 1,5 € değil. 1 IP aldım ben 0,99€
  • 04-09-2013, 13:21:02
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 IP 1,5 € değil. 1 IP aldım ben 0,99€
    Anladım fakat ücretsiz verecekler ise tekrardan neden ücret ödeyelim.
  • 04-09-2013, 13:22:06
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım fakat ücretsiz verecekler ise tekrardan neden ücret ödeyelim.
    Bildiğim kadarı ile ücretsiz değil
  • 04-09-2013, 13:57:12
    Üyeliği durduruldu
    1 ip ile gelir + 3 failover alınabiliyor