Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde 3 ip ücretsiz vermiyorlar mıydı ? Daha önceden bir kere sorduğumda esx ipsi + 3 adet ipyi ücretsiz sağladıklarını söylemişlerdi. Tekrar 1.5 euro neden ödeyelim ki =)
3 IP 1,5 € değil. 1 IP aldım ben 0,99€