Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsufilerde failover ip alınamıyor artık.
ama eski i5 bu. onlarda 3 tane hak vardı. ya yenisini vermesinler şuankileri açsınlar önemli değil zaten yenisi.