Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profesyonel kullanım paketi EG-MG-HG paketleri için 30 euro oldu, ayrıca ip fiyatlarıda 1 euro yapıldı.
E oha yani, iyice bokunu çıkardılar artık.