• 31-12-2018, 02:01:43
    #19
    CPanel ile 12 Aralık tarihinde yaptığımız görüşme de "Lisansın süresi dolmuşsa, posta sunucusunda kimlik doğrulaması yapamazsınız. Lisansı yeniden etkinleştirdikten sonra, posta istemcilerinizle kimlik doğrulama özelliğini geri kazanacaksınız ve her şey beklendiği gibi çalışmaya devam edecektir." şeklinde bir bilgi vermiştiler.
  • 10-01-2019, 13:27:54
    #20
    aynı problemi bende yaşadım. Lisans yenilemeden mail gönderilip mail alınmıyor.
  • 10-01-2019, 13:37:44
    #21
    Üyeliği durduruldu
    cPanel son crackli lisanslamalardan sonra işi çok sıkıya almaya başladı.

    Ama kendi sonunuda hazırlamakta, geçenlerde yurt dışında bir analiz raporunda okudum cpanelden pleske son 3 ay içerisinde %35 lik geçiş yaşanmış.

    Söylemeden de edemeyeceğim Plesk Onyx bir çok noktada cPanelden daha başarılı olmuş.
  • 15-01-2019, 04:27:39
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bununla ilgili cpanel ile görüşüp case açtırmıştım geçtiğimiz haftalarda.

    76.0.11 versiyonunda fixlendiği görülüyor. 76.0.11 versiyonunda iseniz deneyebilirsiniz.

    Fixed case CPANEL-24022: Ensure email delivery works when the cPanel license is invalid.

    Güncelleme: Fixleme sadece mail alışverişini düzeltiyormuş, lisans aktif değilse webmail veya outlook üzerinden maillere ulaşamıyorsunuz. Ama mailler gidip geliyor. Ya lisans alınacak yada yandex v.b. mail hizmetlerini kullanacaksınız.
    v76.0.17 sürümünü kullanıyorum ancak ne mail geliyor ne mail gidiyor lisans bitince.

    Ticket atıp yardım isteyince de söyledikleri bu:



  • 16-01-2019, 12:41:57
    #23
    Herkese merhaba,
    Bende ihtiyacım oldukça aylık paket alıyordum. Son 2 seferdir paket sürem dolduğunda maillerde hata oluştuğunu farkettim. Ssh dan çözemediğim için tekrar paket aldım ve paketi alır almaz mail sorununun kendiliğinden düzeldiğini görünce cpanel e mail attım. Son gönderdikleri mail de lisans süresi dolduğunda mail gönderiminin engellendiği yazıyor.

    Alıntı
    As I mentioned in my previous reply, you will not have access to the cPanel services nor will you have access to emails with an expired license. This is a new change in cPanel. You now must have an active license to access the emails. You can still receive emails, however, you will not be able to access or send emails without a license.

    Please let me know if there is anything else I can assist you with.
    Çevirisi:
    Alıntı
    Önceki cevabımda belirttiğim gibi, cPanel servislerine erişiminiz olmayacak ve süresi geçmiş bir lisansla e-postalara da erişemeyeceksiniz. Bu cPanel'de yeni bir değişiklik. Artık e-postalara erişmek için etkin bir lisansa sahip olmanız gerekir. Yine de e-posta alabilirsiniz, ancak lisans olmadan e-postalara erişemez veya e-posta gönderemezsiniz.
    Remote mail yönlendirmesi ve farklı panele geçmek dışında çözüm için önerisi olan var mı acaba?
  • 16-01-2019, 23:17:45
    #24
    Web Hosting Solutions
    Yazın bir kenara, yakında cpanel lisansı aktif olmayan sunucularda siteler çalışmayacak. İşi bu aşamaya getirecekler.
  • 17-01-2019, 03:50:12
    #25
    WPHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazın bir kenara, yakında cpanel lisansı aktif olmayan sunucularda siteler çalışmayacak. İşi bu aşamaya getirecekler.
    Kendileri kaybeder, bulunmaz hint kumaşı değiller. Aç gözlülük her zaman kaybettirir. Ben şahsen CWP'ye geçmeyi düşünüyorum, sadece herşeyi sıfırdan kurmaya üşeniyorum ama az kaldı az daha damarıma bassınlar 1 günümü harcar CPanel'i hayatımdan silerim.
  • 17-01-2019, 04:38:57
    #26
    Sawa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendileri kaybeder, bulunmaz hint kumaşı değiller. Aç gözlülük her zaman kaybettirir. Ben şahsen CWP'ye geçmeyi düşünüyorum, sadece herşeyi sıfırdan kurmaya üşeniyorum ama az kaldı az daha damarıma bassınlar 1 günümü harcar CPanel'i hayatımdan silerim.
    cyberpanel öneririm.
  • 17-01-2019, 14:09:17
    #27
    WPHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazın bir kenara, yakında cpanel lisansı aktif olmayan sunucularda siteler çalışmayacak. İşi bu aşamaya getirecekler.
    Aynı muhabbet müşteri temsilci ile aramızda geçti

    Konuşmanın öncesi de var..
    Ben: Böyle saçmalık olamaz. O zaman yarın bir gün sitelere erişimi de kapatırsınız siz. Size güven olmaz. En iyisi farklı bir hizmet kullanmak.

    Cpanel: Sunucu çalıştığı sürece, web siteleri açık kalacaktır. CPanel arayüzüne, WHM arayüzüne ve e-postalara erişimi içeren cPanel hizmetleri kapalı olacaktır.

    Size yardımcı olabileceğim başka bir şey varsa lütfen bana bildirin.

    Ben: Şimdilik açık! İki gün sonra onu da durdurabilirsin. Posta zaten açıktı. Ama şimdi kapalı. Şimdiden farklı bir panele geçmek en iyisi. Kullanım oranlarınız da azalıyormuş. Bu size ders olur.

    Cpanel: CPanel'den memnun olmadığınız için üzgünüm. Yazılımımızı kullanabilmek için aktif bir lisansa sahip olmanız gerekir. Bu politika, bir cPanel lisansı satın almadan önce üzerinde anlaşılması gereken cPanel ve WHM Fiyatlandırma ve Şartlar Anlaşmasına dahil edilmiştir.
    Plesk'e gitmeyi tercih edersen, anlarız. Hepinize en iyisini diliyoruz ve bunun sizin için daha iyi bir çözüm olacağını umuyoruz.

    Adamlar son derece pişkin ve umursamaz. Ne de olsa sadece Hosting firmalarına sattığı lisanstan yolunu bulur. Bireysel olarak sana bana ihtiyacı yok bunların.