Herkese merhaba,
Bende ihtiyacım oldukça aylık paket alıyordum. Son 2 seferdir paket sürem dolduğunda maillerde hata oluştuğunu farkettim. Ssh dan çözemediğim için tekrar paket aldım ve paketi alır almaz mail sorununun kendiliğinden düzeldiğini görünce cpanel e mail attım. Son gönderdikleri mail de lisans süresi dolduğunda mail gönderiminin engellendiği yazıyor.
Alıntı
As I mentioned in my previous reply, you will not have access to the cPanel services nor will you have access to emails with an expired license. This is a new change in cPanel. You now must have an active license to access the emails. You can still receive emails, however, you will not be able to access or send emails without a license.
Please let me know if there is anything else I can assist you with.
Çevirisi:
Alıntı
Önceki cevabımda belirttiğim gibi, cPanel servislerine erişiminiz olmayacak ve süresi geçmiş bir lisansla e-postalara da erişemeyeceksiniz. Bu cPanel'de yeni bir değişiklik. Artık e-postalara erişmek için etkin bir lisansa sahip olmanız gerekir. Yine de e-posta alabilirsiniz, ancak lisans olmadan e-postalara erişemez veya e-posta gönderemezsiniz.
Remote mail yönlendirmesi ve farklı panele geçmek dışında çözüm için önerisi olan var mı acaba?