cpanel lisans bitince imap ve exim servislerini durduruyor
27
●2.594
- 17-01-2019, 14:17:31Kendilerinin birşey kaybedeceğini sanmıyorum. Kur farkından ötürü biz çok pahalıya alıyoruz bu hizmeti. Paramız değerli olsa 15 doları 15 TL olarak değerlendiririz hiç lafını yapmayız. Ama şuan en kötü halde 80 lira ödüyoruz. Gerçekten can sıkıcı.
