Yazın bir kenara, yakında cpanel lisansı aktif olmayan sunucularda siteler çalışmayacak. İşi bu aşamaya getirecekler.
Aynı muhabbet müşteri temsilci ile aramızda geçti
Konuşmanın öncesi de var..
Ben: Böyle saçmalık olamaz. O zaman yarın bir gün sitelere erişimi de kapatırsınız siz. Size güven olmaz. En iyisi farklı bir hizmet kullanmak.
Cpanel: Sunucu çalıştığı sürece, web siteleri açık kalacaktır. CPanel arayüzüne, WHM arayüzüne ve e-postalara erişimi içeren cPanel hizmetleri kapalı olacaktır.
Size yardımcı olabileceğim başka bir şey varsa lütfen bana bildirin.
Ben: Şimdilik açık! İki gün sonra onu da durdurabilirsin. Posta zaten açıktı. Ama şimdi kapalı. Şimdiden farklı bir panele geçmek en iyisi. Kullanım oranlarınız da azalıyormuş. Bu size ders olur.
Cpanel: CPanel'den memnun olmadığınız için üzgünüm. Yazılımımızı kullanabilmek için aktif bir lisansa sahip olmanız gerekir. Bu politika, bir cPanel lisansı satın almadan önce üzerinde anlaşılması gereken cPanel ve WHM Fiyatlandırma ve Şartlar Anlaşmasına dahil edilmiştir.
Plesk'e gitmeyi tercih edersen, anlarız. Hepinize en iyisini diliyoruz ve bunun sizin için daha iyi bir çözüm olacağını umuyoruz.
Adamlar son derece pişkin ve umursamaz. Ne de olsa sadece Hosting firmalarına sattığı lisanstan yolunu bulur. Bireysel olarak sana bana ihtiyacı yok bunların.