Kendileri kaybeder, bulunmaz hint kumaşı değiller. Aç gözlülük her zaman kaybettirir. Ben şahsen CWP'ye geçmeyi düşünüyorum, sadece herşeyi sıfırdan kurmaya üşeniyorum ama az kaldı az daha damarıma bassınlar 1 günümü harcar CPanel'i hayatımdan silerim.