Yazın bir kenara, yakında cpanel lisansı aktif olmayan sunucularda siteler çalışmayacak. İşi bu aşamaya getirecekler.
Kendileri kaybeder, bulunmaz hint kumaşı değiller. Aç gözlülük her zaman kaybettirir. Ben şahsen CWP'ye geçmeyi düşünüyorum, sadece herşeyi sıfırdan kurmaya üşeniyorum ama az kaldı az daha damarıma bassınlar 1 günümü harcar CPanel'i hayatımdan silerim.