• Dün, 00:25:08
    #1
    Merhaba hocalarım . Zar zor 20k premiere kastım fakat şimdi girdiğim seçkin oyunlarından gram zevk almıyorum. 20k ve üzeri hep hile diyorlar . Ya çok iyi oynuyorlar tekliyorlar ya da hileler . Ne yapmam lazım premier düşsem mi acaba?
  • Dün, 00:30:55
    #2
    Faceit oynamanı öneriyorum. En azından çoğu hileler engelli ve hile gelince banlanıyorlar. CS premier oynanmaz.
  • Dün, 00:31:48
    #3
    Bartwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocalarım . Zar zor 20k premiere kastım fakat şimdi girdiğim seçkin oyunlarından gram zevk almıyorum. 20k ve üzeri hep hile diyorlar . Ya çok iyi oynuyorlar tekliyorlar ya da hileler . Ne yapmam lazım premier düşsem mi acaba?
    Faceit harici oyun çöp hocam. Faceit candır
  • Dün, 00:33:07
    #4
    Oyunu ciddi oynuyorsan ve oynamak istiyosan faceit tavisye ederim biz premier oynuoz ama ayda 1-2 giriyoz hile nadiren geliyor 15-20k larda ama 20k üstü komple hile diyolar yani 4 maçın 3ü hiie gelir büyük ihtimalle
  • Dün, 00:36:33
    #5
    Hocam 15000 eloyum 10 maçımdan 8inde garanti hile var kesinlikle faceit öneririm, kimlik doğrulayıp premium alırsanız (3.5$ falan aylık) hile gelme olasılığı %1 o da maç sırasında ban yer direkt olarak. Profesyonel kariyer isterseniz zaten iş faceit ve esl tarafında dönüyor.
  • Dün, 02:02:26
    #6
    Bartwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocalarım . Zar zor 20k premiere kastım fakat şimdi girdiğim seçkin oyunlarından gram zevk almıyorum. 20k ve üzeri hep hile diyorlar . Ya çok iyi oynuyorlar tekliyorlar ya da hileler . Ne yapmam lazım premier düşsem mi acaba?
    Konudaki arkadaşlar Faceit platformunu övmüşler bir bakıma doğru hile açısından en üst seğment korumaya sahip fakat diğer kötü yanlarından bahsetmemişler hile az olsada smurf ve toksik fazlasıyla bulunmaktadır ayrıca faceit yönetimi adaletsiz davranmaktadır. Konuda yorum yapan arkadaşların Faceit da fazla deneyimi olduğunu düşünmüyorum ezber konuşuyorlar ama yine de iyisiyle kötüsüyle de olsa Faceit oynamanı öneririm.

    Not: Faceitda da fazlasıyla hile bulunmaktadır fakat bu hileler daha organize veya aşırı legit şekilde oynamaktadır. Faceit da hile yok diyenler varsa da fazla bilgisi yoktur yorum kasmaya çalışıyordur.
  • Dün, 10:21:13
    #7
    ahmtcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faceit oynamanı öneriyorum. En azından çoğu hileler engelli ve hile gelince banlanıyorlar. CS premier oynanmaz.
    canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faceit harici oyun çöp hocam. Faceit candır
    Rashand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunu ciddi oynuyorsan ve oynamak istiyosan faceit tavisye ederim biz premier oynuoz ama ayda 1-2 giriyoz hile nadiren geliyor 15-20k larda ama 20k üstü komple hile diyolar yani 4 maçın 3ü hiie gelir büyük ihtimalle
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 15000 eloyum 10 maçımdan 8inde garanti hile var kesinlikle faceit öneririm, kimlik doğrulayıp premium alırsanız (3.5$ falan aylık) hile gelme olasılığı %1 o da maç sırasında ban yer direkt olarak. Profesyonel kariyer isterseniz zaten iş faceit ve esl tarafında dönüyor.
    ati2x06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki arkadaşlar Faceit platformunu övmüşler bir bakıma doğru hile açısından en üst seğment korumaya sahip fakat diğer kötü yanlarından bahsetmemişler hile az olsada smurf ve toksik fazlasıyla bulunmaktadır ayrıca faceit yönetimi adaletsiz davranmaktadır. Konuda yorum yapan arkadaşların Faceit da fazla deneyimi olduğunu düşünmüyorum ezber konuşuyorlar ama yine de iyisiyle kötüsüyle de olsa Faceit oynamanı öneririm.

    Not: Faceitda da fazlasıyla hile bulunmaktadır fakat bu hileler daha organize veya aşırı legit şekilde oynamaktadır. Faceit da hile yok diyenler varsa da fazla bilgisi yoktur yorum kasmaya çalışıyordur.
    Faceit de yoldaş var mı?
  • Dün, 13:41:11
    #8
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faceit de yoldaş var mı?
    Hocam yoldaş yok 5v5 atılıyor maçlarda 1v1 turnuvaları ve 2v2 turnuvaları da ayrı olarak düzenleniyor sanırım ödüllü.
  • Dün, 13:45:48
    #9
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yoldaş yok 5v5 atılıyor maçlarda 1v1 turnuvaları ve 2v2 turnuvaları da ayrı olarak düzenleniyor sanırım ödüllü.
    O kadar iyi değiliz eğlencesine yoldaş giriyoruz fakat çok hile geliyor gümüş 5 nova 1 gibi ranklarda bile oynanmıyor zevkiyle alternatif var mıdır hocam