• Dün, 13:48:02
    #10
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar iyi değiliz eğlencesine yoldaş giriyoruz fakat çok hile geliyor gümüş 5 nova 1 gibi ranklarda bile oynanmıyor zevkiyle alternatif var mıdır hocam
    Alternatif yok hocam maalesef. 2 kişi girip oynayabilirsiniz ranked gibi 5li lobiye atar. Troll ve toxic oyuncu çok az hile zaten yok.
  • Dün, 16:00:51
    #11
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar iyi değiliz eğlencesine yoldaş giriyoruz fakat çok hile geliyor gümüş 5 nova 1 gibi ranklarda bile oynanmıyor zevkiyle alternatif var mıdır hocam
    normal 5v5 gibi düşün. Faceit içinde kendi rankı var 1-10 arası elo kasıyorsun filan işte. Zevkine de gireiblirsiniz 5 kişi girmenize gerek yok.