Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faceit de yoldaş var mı?
Hocam yoldaş yok 5v5 atılıyor maçlarda 1v1 turnuvaları ve 2v2 turnuvaları da ayrı olarak düzenleniyor sanırım ödüllü.