Bartwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocalarım . Zar zor 20k premiere kastım fakat şimdi girdiğim seçkin oyunlarından gram zevk almıyorum. 20k ve üzeri hep hile diyorlar . Ya çok iyi oynuyorlar tekliyorlar ya da hileler . Ne yapmam lazım premier düşsem mi acaba?
Konudaki arkadaşlar Faceit platformunu övmüşler bir bakıma doğru hile açısından en üst seğment korumaya sahip fakat diğer kötü yanlarından bahsetmemişler hile az olsada smurf ve toksik fazlasıyla bulunmaktadır ayrıca faceit yönetimi adaletsiz davranmaktadır. Konuda yorum yapan arkadaşların Faceit da fazla deneyimi olduğunu düşünmüyorum ezber konuşuyorlar ama yine de iyisiyle kötüsüyle de olsa Faceit oynamanı öneririm.

Not: Faceitda da fazlasıyla hile bulunmaktadır fakat bu hileler daha organize veya aşırı legit şekilde oynamaktadır. Faceit da hile yok diyenler varsa da fazla bilgisi yoktur yorum kasmaya çalışıyordur.