Merhaba hocalarım . Zar zor 20k premiere kastım fakat şimdi girdiğim seçkin oyunlarından gram zevk almıyorum. 20k ve üzeri hep hile diyorlar . Ya çok iyi oynuyorlar tekliyorlar ya da hileler . Ne yapmam lazım premier düşsem mi acaba?