• 20-03-2010, 22:36:28
    #1
    selam arkadaşlar bundan 1 ay önce Nokia 5800 aldım fakat son 1 haftadır telefonda kitlenmeler var ve dokunmatigi çok iyi denilemez şimdi türkcell in kampanyasını kullanıp iPhone alacagım
    size sorun bunlar arasında kıyaslama yapmak gerekirse kullanıs ve farklarını acıklarmısınzı yani iPhone alayımmı tavsiyeleriniz neler olur
    saygılarımla
  • 20-03-2010, 22:37:55
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Biraz mantıksız bir kıyaslama olmuş. Paran varsa iphone, 3 te 1 i kadar paran varsa 5800 alırsın.
  • 20-03-2010, 22:40:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bence 5800 parasının karşılığını veriyor fazlasıyla ama iphone edeceğinden fazla. yinede tabiki 5800dan çok çok iyi. 5800ın dokunmatiği iyidir telefonunuzda bir sorun olabilir. servise götürmenizi tavsiye ederim
  • 20-03-2010, 22:40:35
    #4
    Kurumsal Üye
    İmkanınız varsa iPhone tabii ki.
  • 20-03-2010, 22:41:08
    #5
    5800'ı belli bir süre kullandığım için onu öneririm. Ama iPhone kullanan arkadaşlar ne der onu bilemem.
  • 20-03-2010, 22:43:44
    #6
    Platin üye
    Para varsa IPhone al.

    5800 için güncelleme yaptınmı. Bende sorun yaşatmıyor. Donma falan olmuyor.

    5800 ile Iphone karşılaştırması yapmak çok yararsız. Aynı kulvarın oyuncusu değiller çünkü. Biri müzik üzerine kurulu diğeri daha çok mobilite üzerine.


    Güncelleme konusunda bilgi isteyen birkaç arkadaş oldu. Kısa bir anlatım...

    Alıntı
    Türkiye kodlaması bulunan 5800 xm için yeni yazılım güncellemesi yayınlandı. Güncellemeyi Nokia Software Update yada Telefon üzerinden *#0000# den Güncellemeleri Kont. Et'ten yükleyebilirsiniz. Pc üzerinden yüklemek isterseniz 100 mb gibi bir dosya indiriyor. Telefon üzerinden yaparsanız 6 mb indiriyor ve istediğiniz zamanda kuruyor. Her türlü güncellemede telefonunuzun yedeğini karta almanızı tavsiye ederim. Ayrıca piliniz de full olsun. Ben telefon üzerinden yükledim ve bir sorun çıkmadan güncelledi.

    Güncellemeyle ilgili notlarda GPS ön plana çıkıyor. Haritalar uygulaması geliştirilmiş ve Ovi Maps haline gelmiş. GPS algılaması yükseltilmiş. Pil performansı yükseltilmiş. Menüler arası geçiş biraz daha hızlanmış ve RAM ile İşlemci performansı artmış. Bunun dışında pek fazla değişiklik görmedim. Türkçe karakter sorunu devam ediyor ne yazık ki.
  • 20-03-2010, 22:50:50
    #7
    Kampanya çok yüksek fiyata geliyor.iPhone istiyorsan 2.el bitane al bence onu kullan aradaki farklı gör sonra sıfırını düşün ama hat kampanyalı alma derim.
  • 20-03-2010, 23:54:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    B3rKanT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam arkadaşlar bundan 1 ay önce Nokia 5800 aldım fakat son 1 haftadır telefonda kitlenmeler var ve dokunmatigi çok iyi denilemez şimdi türkcell in kampanyasını kullanıp iPhone alacagım
    size sorun bunlar arasında kıyaslama yapmak gerekirse kullanıs ve farklarını acıklarmısınzı yani iPhone alayımmı tavsiyeleriniz neler olur
    saygılarımla
    kıyaslama yapmak dogru değil , cepte para varsa alınabilir ama turkcell kampanya vs boşa para verirsin olduda memnun kalmadın cihazdan ne yapacaksın

    kampanyasız alabilirsin
  • 21-03-2010, 00:05:07
    #9
    ya zaten suan faturam en az 50 tl geliyor iPhone aldıgım taktirde aylık 80 lira gibi bir odeme yapacam ve bunun yanında internet ve 50 dakka 500 sms içinde