selam arkadaşlar bundan 1 ay önce Nokia 5800 aldım fakat son 1 haftadır telefonda kitlenmeler var ve dokunmatigi çok iyi denilemez şimdi türkcell in kampanyasını kullanıp iPhone alacagım
size sorun bunlar arasında kıyaslama yapmak gerekirse kullanıs ve farklarını acıklarmısınzı yani iPhone alayımmı tavsiyeleriniz neler olur
saygılarımla