Konu
iPhone 3G mi, Nokia 5800 mı?
20-03-2010, 22:40:32
#3
ilie
Üyeliği durduruldu
bence 5800 parasının karşılığını veriyor fazlasıyla ama iphone edeceğinden fazla. yinede tabiki 5800dan çok çok iyi. 5800ın dokunmatiği iyidir telefonunuzda bir sorun olabilir. servise götürmenizi tavsiye ederim