Konu
iPhone 3G mi, Nokia 5800 mı?
21-03-2010, 00:05:07
#9
B3rKanT
ya zaten suan faturam en az 50 tl geliyor iPhone aldıgım taktirde aylık 80 lira gibi bir odeme yapacam ve bunun yanında internet ve 50 dakka 500 sms içinde