B3rKanT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iPhone 3G mi, Nokia 5800 mı?
12
●1.456
- 21-03-2010, 00:13:24Üyeliği durdurulduturkcellin kullanmadıgın faturualı hattı zaten 30 tl bir fiyat çekiyor vergiler ile eğer öyle düşünüyorsan alabilirsin tabi senin görüşündür o turkcellin 0532 20xxxxxx serili hattını kullanıyorum yaklaşık 14 yıllık bir hat hediye olarak yolladılar banada geçen yıl ama kontratlı bence mantıklı değil genede sizin kararınız tabiki
- 21-03-2010, 01:35:575800 aldım bende ptesi alcam kargodan . sürüm güncellemesi yapacağım kesinlikle . sonra yeter bana 480 tl lik telefon . iphone 1500 tl dan fazla.arada dağlar kadar fark var