• 21-03-2010, 00:13:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    B3rKanT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya zaten suan faturam en az 50 tl geliyor iPhone aldıgım taktirde aylık 80 lira gibi bir odeme yapacam ve bunun yanında internet ve 50 dakka 500 sms içinde
    turkcellin kullanmadıgın faturualı hattı zaten 30 tl bir fiyat çekiyor vergiler ile eğer öyle düşünüyorsan alabilirsin tabi senin görüşündür o turkcellin 0532 20xxxxxx serili hattını kullanıyorum yaklaşık 14 yıllık bir hat hediye olarak yolladılar banada geçen yıl ama kontratlı bence mantıklı değil genede sizin kararınız tabiki
  • 21-03-2010, 01:24:37
    #11
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    iPhone alabiliyorsan tabiki iPhone
  • 21-03-2010, 01:26:55
    #12
    iPhone kullandım şuan 5800 kullanıyorum tabikide iphonun zevki 5800 da yok, maddi gücün el veriyorsa iphone düşünebilirsin.
  • 21-03-2010, 01:35:57
    #13
    5800 aldım bende ptesi alcam kargodan . sürüm güncellemesi yapacağım kesinlikle . sonra yeter bana 480 tl lik telefon . iphone 1500 tl dan fazla.arada dağlar kadar fark var