Yakın zamanda Yurtdışı bir iphone satın alacağım.
F/p açısından 15000-20000 aralığında 2.el piyasada hangi modeli önerirsiniz, aramızda yd iphone kullananlar var mı? Kaç ay açık kalıyor? Hiç sorun yaşadınız mı?
yd telefonlarında yapılabilecek en mantıklı hareket eskisini götür yenisi al kampanyası olan bir mağazadan iphone takaslamak size bir belge veriyorlar o verdikleri belge ile e devlet üzerinden btk ya başvurup imei kaydını yeni telefona alabiliyorsunuz kendim bizzat yapmadım ama yapan arkadaşlarım var
yd telefonlarında yapılabilecek en mantıklı hareket eskisini götür yenisi al kampanyası olan bir mağazadan iphone takaslamak size bir belge veriyorlar o verdikleri belge ile e devlet üzerinden btk ya başvurup imei kaydını yeni telefona alabiliyorsunuz kendim bizzat yapmadım ama yapan arkadaşlarım var
Anladım, elimde hiç iphone yok. Düşük model bir iphone alıp (iphone 7 vb.) daha sonra istediğim modele takaslamak mantıklı olabilir dediklerinizden yola çıkarak.
14 pro zorlarsınız 14 promax verebilirim. Toplam en az 8 ay açık kalır ama bu süre uzayabiliyor bazen sistem sizi algılamıyor ve 10 ay bile olabilir.
Yakın zamanda Yurtdışı bir iphone satın alacağım.
F/p açısından 15000-20000 aralığında 2.el piyasada hangi modeli önerirsiniz, aramızda yd iphone kullananlar var mı? Kaç ay açık kalıyor? Hiç sorun yaşadınız mı?
İyi forumlar
Çift simli olan modeller 4+4 toplam 8 ay kullanılabilir. Şimdi alsanız önümüzdeki sene eylüle kadar sorun olmaz. O zaman da bir tane iphone 11 12 falan edinirsiniz. 4 ay onunla devam.
Çift simli olan modeller 4+4 toplam 8 ay kullanılabilir. Şimdi alsanız önümüzdeki sene eylüle kadar sorun olmaz. O zaman da bir tane iphone 11 12 falan edinirsiniz. 4 ay onunla devam.
Hocam ama sıfır almayacağım, hangi modeli önerirsiniz bütçeme uygun olarak 2.elde