• 06-07-2025, 14:01:17
    #1
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Yakın zamanda Yurtdışı bir iphone satın alacağım.

    F/p açısından 15000-20000 aralığında 2.el piyasada hangi modeli önerirsiniz, aramızda yd iphone kullananlar var mı? Kaç ay açık kalıyor? Hiç sorun yaşadınız mı?

    İyi forumlar
  • 06-07-2025, 14:04:31
    #2
    yd telefonlarında yapılabilecek en mantıklı hareket eskisini götür yenisi al kampanyası olan bir mağazadan iphone takaslamak size bir belge veriyorlar o verdikleri belge ile e devlet üzerinden btk ya başvurup imei kaydını yeni telefona alabiliyorsunuz kendim bizzat yapmadım ama yapan arkadaşlarım var
  • 06-07-2025, 14:06:35
    #3
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    ETKSTORE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yd telefonlarında yapılabilecek en mantıklı hareket eskisini götür yenisi al kampanyası olan bir mağazadan iphone takaslamak size bir belge veriyorlar o verdikleri belge ile e devlet üzerinden btk ya başvurup imei kaydını yeni telefona alabiliyorsunuz kendim bizzat yapmadım ama yapan arkadaşlarım var
    Anladım, elimde hiç iphone yok. Düşük model bir iphone alıp (iphone 7 vb.) daha sonra istediğim modele takaslamak mantıklı olabilir dediklerinizden yola çıkarak.

    Araştıracağım, yorum için teşekkür ederim
  • 06-07-2025, 14:16:55
    #4
    20.000’e İphone 13 YD alabilirsin. Al hocam suan kullanırsan 6 ay kullanırsın, Yılbaşı gelince bida 8 ay kullanıyorsun yani 14
  • 06-07-2025, 14:18:03
    #5
    14 pro zorlarsınız 14 promax verebilirim. Toplam en az 8 ay açık kalır ama bu süre uzayabiliyor bazen sistem sizi algılamıyor ve 10 ay bile olabilir.
  • 06-07-2025, 15:15:36
    #6
    invictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın zamanda Yurtdışı bir iphone satın alacağım.

    F/p açısından 15000-20000 aralığında 2.el piyasada hangi modeli önerirsiniz, aramızda yd iphone kullananlar var mı? Kaç ay açık kalıyor? Hiç sorun yaşadınız mı?

    İyi forumlar
    Çift simli olan modeller 4+4 toplam 8 ay kullanılabilir. Şimdi alsanız önümüzdeki sene eylüle kadar sorun olmaz. O zaman da bir tane iphone 11 12 falan edinirsiniz. 4 ay onunla devam.
  • 07-07-2025, 18:36:11
    #7
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    YTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çift simli olan modeller 4+4 toplam 8 ay kullanılabilir. Şimdi alsanız önümüzdeki sene eylüle kadar sorun olmaz. O zaman da bir tane iphone 11 12 falan edinirsiniz. 4 ay onunla devam.
    Hocam ama sıfır almayacağım, hangi modeli önerirsiniz bütçeme uygun olarak 2.elde