Çift simli olan modeller 4+4 toplam 8 ay kullanılabilir. Şimdi alsanız önümüzdeki sene eylüle kadar sorun olmaz. O zaman da bir tane iphone 11 12 falan edinirsiniz. 4 ay onunla devam.
Hocam ama sıfır almayacağım, hangi modeli önerirsiniz bütçeme uygun olarak 2.elde