yd telefonlarında yapılabilecek en mantıklı hareket eskisini götür yenisi al kampanyası olan bir mağazadan iphone takaslamak size bir belge veriyorlar o verdikleri belge ile e devlet üzerinden btk ya başvurup imei kaydını yeni telefona alabiliyorsunuz kendim bizzat yapmadım ama yapan arkadaşlarım var