ETKSTORE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yd telefonlarında yapılabilecek en mantıklı hareket eskisini götür yenisi al kampanyası olan bir mağazadan iphone takaslamak size bir belge veriyorlar o verdikleri belge ile e devlet üzerinden btk ya başvurup imei kaydını yeni telefona alabiliyorsunuz kendim bizzat yapmadım ama yapan arkadaşlarım var
Anladım, elimde hiç iphone yok. Düşük model bir iphone alıp (iphone 7 vb.) daha sonra istediğim modele takaslamak mantıklı olabilir dediklerinizden yola çıkarak.

Araştıracağım, yorum için teşekkür ederim