Yakın zamanda Yurtdışı bir iphone satın alacağım.
F/p açısından 15000-20000 aralığında 2.el piyasada hangi modeli önerirsiniz, aramızda yd iphone kullananlar var mı? Kaç ay açık kalıyor? Hiç sorun yaşadınız mı?
İyi forumlar
Çift simli olan modeller 4+4 toplam 8 ay kullanılabilir. Şimdi alsanız önümüzdeki sene eylüle kadar sorun olmaz. O zaman da bir tane iphone 11 12 falan edinirsiniz. 4 ay onunla devam.