Yakın zamanda Yurtdışı bir iphone satın alacağım.

F/p açısından 15000-20000 aralığında 2.el piyasada hangi modeli önerirsiniz, aramızda yd iphone kullananlar var mı? Kaç ay açık kalıyor? Hiç sorun yaşadınız mı?

İyi forumlar