Anket Hangi telefonu almak mantıklı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 144
Hangi telefonu almak mantıklı?
Apple
%57,64 (83 Oy)
Samsung
%16,67 (24 Oy)
Xiaomi
%20,14 (29 Oy)
Huawei
%2,08 (3 Oy)
Oppo
%0,69 (1 Oy)
Diğerleri..
%2,78 (4 Oy)
  • 28-11-2023, 05:55:06
    #1
    Apple ve Samsung dışına çıkmamanızı tavsiye ederim. Bu markaları almadan önce bile almak istediğiniz modeli kullanıcısından dinleyip alın. Alacaksanız da sıfır almayın. Sıfır alacaksınız sorun çıkacak, garanti bin türlü bahane ile telefonunuzu garanti dışı yapacak. Yine cebinizden para çıkacak, ne anladıysak sıfıtdan. Garantiye verseniz Gidip yapılıp gelmesi 15 20 gün. Trkcell, tt ve vdfn den hiçbir şekilde telefon almayın. Hem pahalı alacaksınız hemde sizi binbir türlü çakallıkla prim aldıkları cihazları satmaya çalışacaklar. Almasanız bile onları dinlemek kafa yoruyor . Telefoncu arkadaşım söyledi, adamlar siz gittikten sonra arkanızdan enayiden kopardık parayı diyorlarmış. Sattıkları telefon başına 500TL. BİLGINİZ OLSUN ARKADAŞLAR. 1. AĞIZDAN DİNLEDİM.

    Telefon önerilerinizi ve nedeninin yorum olarak bırakırsanız herkes sebeplensin arkadaşlar. Şimdiden elinize sağlık.
  • 28-11-2023, 07:10:18
    #2
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    İp 11 öneririm alalı 2 sene oldu gram kasma yok hızlı güzel bir şarjı var kötü kullandığım halde nerdeyse 1 gün şarj gidiyor hala.
  • 28-11-2023, 07:12:33
    #3
    2018 den beri iPhone 7 kullanıyorum çok memnunum canavar gibi çalışıyor.
  • 28-11-2023, 07:16:17
    #4
    Apple’dan sonrasını okumadım. >>
  • 28-11-2023, 07:44:22
    #5
    Oppo çöp
    Her güncellemede telefonu geriye atıyor
    2 yılda efsane cihazı hesap makinesine çevirdiler
    En sonunda 15 pro aldım efso
    • benyuri
    benyuri bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-11-2023, 07:50:32
    #6
    iPhone mu dediniz okurken şarjım gitti
  • 28-11-2023, 07:53:21
    #7
    Sanırım yaşadığım tecrübeleri birçok kişi yaşamış olduğunu görüyorum. Bende trkcl de çalışan arkadaşın mağduru oldum. Bütçem yetmediği için apple yerine Samsung alayım demiştim. Adam omix x500 ü bir anlatışı vardı, tecrübesizliğimden den birkere almış bulunduk. Sonrasi ile problemler diz boyu. 1 yıldır illallah ettim. Apple dışında çok sorun çıkarmayan telefon yok anladığım kadarı ile.
  • 28-11-2023, 07:56:09
    #8
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone mu dediniz okurken şarjım gitti
    Telefon modelini ve alış serüvenimiz ile birlikte aktarırsanız neden yaşadığınızı anlayabilelim.
  • 28-11-2023, 08:30:18
    #9
    benyuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon modelini ve alış serüvenimiz ile birlikte aktarırsanız neden yaşadığınızı anlayabilelim.
    Şaka yapıyorum tabi ki de iPhone dan iyi telefon mu var iphone serüvenime 6s plusla başladım bırakamıyorum