Apple ve Samsung dışına çıkmamanızı tavsiye ederim. Bu markaları almadan önce bile almak istediğiniz modeli kullanıcısından dinleyip alın. Alacaksanız da sıfır almayın. Sıfır alacaksınız sorun çıkacak, garanti bin türlü bahane ile telefonunuzu garanti dışı yapacak. Yine cebinizden para çıkacak, ne anladıysak sıfıtdan. Garantiye verseniz Gidip yapılıp gelmesi 15 20 gün. Trkcell, tt ve vdfn den hiçbir şekilde telefon almayın. Hem pahalı alacaksınız hemde sizi binbir türlü çakallıkla prim aldıkları cihazları satmaya çalışacaklar. Almasanız bile onları dinlemek kafa yoruyor . Telefoncu arkadaşım söyledi, adamlar siz gittikten sonra arkanızdan enayiden kopardık parayı diyorlarmış. Sattıkları telefon başına 500TL. BİLGINİZ OLSUN ARKADAŞLAR. 1. AĞIZDAN DİNLEDİM.

Telefon önerilerinizi ve nedeninin yorum olarak bırakırsanız herkes sebeplensin arkadaşlar. Şimdiden elinize sağlık.