benyuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon modelini ve alış serüvenimiz ile birlikte aktarırsanız neden yaşadığınızı anlayabilelim.
Şaka yapıyorum tabi ki de iPhone dan iyi telefon mu var iphone serüvenime 6s plusla başladım bırakamıyorum