param olsa telefondan bilgisayara apple markasını tercih ederim lakin şuan xiaomi tek tercihim nedendir bilmem samsung oldum olası ısınamadım hiç
Aynen samsung çok kaliteli olsa da hiç haz etmiyorum.
Redmi 10s Endonezya aldım canavar gibi telefon.
Kullanım amacı da önemli tabii ki ben kesinlikle oyun yüklemem telefona mailler ve sosyal medya haberler vs.. film izlerim genelde bu nedenle en az 5 yıl gidiyor aldığım telefonlar.
Redmi note 8 var oda aynı şekilde sorunsuz çalışıyor 3 yıldır.