Anket Hangi telefonu almak mantıklı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 144
Hangi telefonu almak mantıklı?
Apple
%57,64 (83 Oy)
Samsung
%16,67 (24 Oy)
Xiaomi
%20,14 (29 Oy)
Huawei
%2,08 (3 Oy)
Oppo
%0,69 (1 Oy)
Diğerleri..
%2,78 (4 Oy)
  • 28-11-2023, 08:54:22
    #10
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka yapıyorum tabi ki de iPhone dan iyi telefon mu var iphone serüvenime 6s plusla başladım bırakamıyorum
    Şakanızın altında bir gerçeklik yattığını düşünüyorum, iphone kullanımınıza bağlı olarak Android telefonlara göre batarya ömrü biraz daha hızlı tükeniyor olabilir. Ama şuna eminimki şarj problemin için telefoncuya bıraktığınız zaman ahize bozulmuyordur
  • 28-11-2023, 09:05:04
    #11
    Samsungcuyum
  • 28-11-2023, 09:12:30
    #12
    Kyrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsungcuyum
    Tabiki kronik sıkıntılı olanları vardır. Genel olarak iki büyük marka dışında hep problemli.
    Babamda samsung a10 3 yılı geçti galiba, batarya dışında hiçbir şey değişmedi.
  • 28-11-2023, 09:58:32
    #13
    Parası olan adam Apple dan dışarı çıkmasın, F P telefon arayan da samsungtan
  • 28-11-2023, 11:08:18
    #14
    param olsa telefondan bilgisayara apple markasını tercih ederim lakin şuan xiaomi tek tercihim nedendir bilmem samsung oldum olası ısınamadım hiç
  • 28-11-2023, 12:50:22
    #15
    AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    param olsa telefondan bilgisayara apple markasını tercih ederim lakin şuan xiaomi tek tercihim nedendir bilmem samsung oldum olası ısınamadım hiç
    Apple a giren kişi sırayla apple eko sistemine giriyor. Birbiriyle uyumlu çalışan cihazlar gerçekten konfor oluşturuyor. Eskiden iphone , android arası dosya göndermek meseleydi. Şimdi nasıl bilmiyorum. Çünkü param yok
  • 28-11-2023, 12:51:25
    #16
    AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    param olsa telefondan bilgisayara apple markasını tercih ederim lakin şuan xiaomi tek tercihim nedendir bilmem samsung oldum olası ısınamadım hiç
    Aynen samsung çok kaliteli olsa da hiç haz etmiyorum.
    Redmi 10s Endonezya aldım canavar gibi telefon.
    Kullanım amacı da önemli tabii ki ben kesinlikle oyun yüklemem telefona mailler ve sosyal medya haberler vs.. film izlerim genelde bu nedenle en az 5 yıl gidiyor aldığım telefonlar.
    Redmi note 8 var oda aynı şekilde sorunsuz çalışıyor 3 yıldır.
  • 28-11-2023, 14:10:56
    #17
    Listede One plus'un olmaması üzdü. Eskiden 8 pro modelini kullanıyordum şimdi 9 modelini kullanıyorum android amirali bana göre. Samsungun yanından geçmem
  • 28-11-2023, 17:58:37
    #18
    iphone se den realme ye geçtim gayet memnunum. hızlı şarj, batarya kapasitesi, ekran kalitesi olarak geçiş yaptığım iphone dan iyi. garanti/destek kısımlarını bilemeyeceğim aldığım hiçbir telefonda sorun çıkmadı.