AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
param olsa telefondan bilgisayara apple markasını tercih ederim lakin şuan xiaomi tek tercihim nedendir bilmem samsung oldum olası ısınamadım hiç
Apple a giren kişi sırayla apple eko sistemine giriyor. Birbiriyle uyumlu çalışan cihazlar gerçekten konfor oluşturuyor. Eskiden iphone , android arası dosya göndermek meseleydi. Şimdi nasıl bilmiyorum. Çünkü param yok