iphone se den realme ye geçtim gayet memnunum. hızlı şarj, batarya kapasitesi, ekran kalitesi olarak geçiş yaptığım iphone dan iyi. garanti/destek kısımlarını bilemeyeceğim aldığım hiçbir telefonda sorun çıkmadı.