Sanırım yaşadığım tecrübeleri birçok kişi yaşamış olduğunu görüyorum. Bende trkcl de çalışan arkadaşın mağduru oldum. Bütçem yetmediği için apple yerine Samsung alayım demiştim. Adam omix x500 ü bir anlatışı vardı, tecrübesizliğimden den birkere almış bulunduk. Sonrasi ile problemler diz boyu. 1 yıldır illallah ettim. Apple dışında çok sorun çıkarmayan telefon yok anladığım kadarı ile.