• 10-10-2022, 18:53:38
    #1
    H.burada Bozum İşlemleri
    Merhabalar iphone X almayı düşünüyorum. Kronik bir problemi var mı ? İnternette satılan 2. Ellerde hep face id pasif yazıyor. Daha önce kullanan, bilgili olan arkadaşlar bilgilerini paylaşabilirse çok sevinirim
  • 10-10-2022, 18:56:02
    #2
    6 ay kadar X kullandım, belirtlilen sorunu hiç yaşamadım. 11'den de kullanım olarak çok daha keyifliydi. Sıfırını çekinmeden alabilirsiniz, çok tatlı, küçük ama bir o kadar da canavar bir cihaz.
  • 10-10-2022, 18:56:39
    #3
    şarjı cok gitmez pişman olursunuz en az 12 üstü alın hocam ios geçecekseniz
  • 10-10-2022, 18:57:52
    #4
    H.burada Bozum İşlemleri
    AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şarjı cok gitmez pişman olursunuz en az 12 üstü alın hocam ios geçecekseniz
    Şuan 12 Pro kullanıyorum 16ya yükseltmedim. Fiyatından dolayı fuzuli buluyorum orta bütçeli X geçiyor içimden
  • 10-10-2022, 18:58:20
    #5
    H.burada Bozum İşlemleri
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay kadar X kullandım, belirtlilen sorunu hiç yaşamadım. 11'den de kullanım olarak çok daha keyifliydi. Sıfırını çekinmeden alabilirsiniz, çok tatlı, küçük ama bir o kadar da canavar bir cihaz.
    Alırsam sıfır alacam zaten 2. El 8-9 arası sıfırı 10bin
  • 10-10-2022, 19:07:30
    #6
    Bende bir kaç haftadır araştırıyordum XS düşünüyorum. Samsung'tan geçeceğim inşallah . Ancak sıfır bulamadım geneli 2. el veya teşhir ürünü, kutusu açılmamış 0 ürünü nereden bulabilirim hocam ?
  • 10-10-2022, 19:07:38
    #7
    2 seneden fazladır x kullanıyorum. 256 GB modeli, yurt dışından kuzenime getirtmiştim. Birkaç kez düşürdüm. Genelde araçta cebimden koltuğun altına düştü ve kapsız olmasına rağmen kırılmaz söz konusu olmadı. Artık şarj olayı tabi biraz can sıkıyor. Ve bazen de ısınıyor. Harici hiçbir problem yaşatmadı.
  • 10-10-2022, 19:08:56
    #8
    H.burada Bozum İşlemleri
    Lemoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir kaç haftadır araştırıyordum XS düşünüyorum. Samsung'tan geçeceğim inşallah . Ancak sıfır bulamadım geneli 2. el veya teşhir ürünü, kutusu açılmamış 0 ürünü nereden bulabilirim hocam ?
    2. El hayatta almam garantileri de olmuyor hor kullanılıyor cimri.com dan araştırıyorum ben bir bakın isterseniz
  • 10-10-2022, 19:30:32
    #9
    Bende alacağım fakat sıfır bulamadım yenilenmiş var hep.