İphone X Almayı Düşünüyorum
12
●304
- 10-10-2022, 18:56:026 ay kadar X kullandım, belirtlilen sorunu hiç yaşamadım. 11'den de kullanım olarak çok daha keyifliydi. Sıfırını çekinmeden alabilirsiniz, çok tatlı, küçük ama bir o kadar da canavar bir cihaz.
- 10-10-2022, 18:56:39şarjı cok gitmez pişman olursunuz en az 12 üstü alın hocam ios geçecekseniz
- 10-10-2022, 18:57:52Şuan 12 Pro kullanıyorum 16ya yükseltmedim. Fiyatından dolayı fuzuli buluyorum orta bütçeli X geçiyor içimdenAlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2022, 18:58:20Alırsam sıfır alacam zaten 2. El 8-9 arası sıfırı 10binnasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2022, 19:07:382 seneden fazladır x kullanıyorum. 256 GB modeli, yurt dışından kuzenime getirtmiştim. Birkaç kez düşürdüm. Genelde araçta cebimden koltuğun altına düştü ve kapsız olmasına rağmen kırılmaz söz konusu olmadı. Artık şarj olayı tabi biraz can sıkıyor. Ve bazen de ısınıyor. Harici hiçbir problem yaşatmadı.
- 10-10-2022, 19:08:562. El hayatta almam garantileri de olmuyor hor kullanılıyor cimri.com dan araştırıyorum ben bir bakın istersenizLemoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle