Konu
İphone X Almayı Düşünüyorum
10-10-2022, 18:57:52
#4
YunusEmre
H.burada Bozum İşlemleri
AlperOzkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şarjı cok gitmez pişman olursunuz en az 12 üstü alın hocam ios geçecekseniz
Şuan 12 Pro kullanıyorum 16ya yükseltmedim. Fiyatından dolayı fuzuli buluyorum orta bütçeli X geçiyor içimden