AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şarjı cok gitmez pişman olursunuz en az 12 üstü alın hocam ios geçecekseniz
Şuan 12 Pro kullanıyorum 16ya yükseltmedim. Fiyatından dolayı fuzuli buluyorum orta bütçeli X geçiyor içimden