6 ay kadar X kullandım, belirtlilen sorunu hiç yaşamadım. 11'den de kullanım olarak çok daha keyifliydi. Sıfırını çekinmeden alabilirsiniz, çok tatlı, küçük ama bir o kadar da canavar bir cihaz.