Konu
İphone X Almayı Düşünüyorum
10-10-2022, 18:56:02
#2
nasirjones
6 ay kadar X kullandım, belirtlilen sorunu hiç yaşamadım. 11'den de kullanım olarak çok daha keyifliydi. Sıfırını çekinmeden alabilirsiniz, çok tatlı, küçük ama bir o kadar da canavar bir cihaz.