İphone X Almayı Düşünüyorum
12
●304
- 10-10-2022, 19:37:01şuan X kullanıyorum, face id çalışan modelini alın çünkü parmak izi olmadığı için her seferinde şifre girip açmak çok uzun sürer ve sıkıcı olur. pil yüzdesi de en az %94-95 civarı olsun yoksa pek süresi yetmez. ben aylarca sahibinden'de kovaladım ve en sonunda oturduğum semtte telefoncu birisi satıyordu uygun fiyata, gidip direk satın aldım. ufak ekran boyutları seviyorsanız kesinlikle öneririm, kronik bir sorunla karşılaşmadım henüz, umarım da karşılaşmam
- 10-10-2022, 19:43:57Arada 6bin tl oynuyor. Şarj yönünden çok sıkıntım yok gündüz ofis gece evdeyim ama özellik vs çok kafam karışıkRfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle