• 10-10-2022, 19:37:01
    #10
    şuan X kullanıyorum, face id çalışan modelini alın çünkü parmak izi olmadığı için her seferinde şifre girip açmak çok uzun sürer ve sıkıcı olur. pil yüzdesi de en az %94-95 civarı olsun yoksa pek süresi yetmez. ben aylarca sahibinden'de kovaladım ve en sonunda oturduğum semtte telefoncu birisi satıyordu uygun fiyata, gidip direk satın aldım. ufak ekran boyutları seviyorsanız kesinlikle öneririm, kronik bir sorunla karşılaşmadım henüz, umarım da karşılaşmam
  • 10-10-2022, 19:37:49
    #11
    Hocam iphoen x alacağınıza iphone 11 düz almanızı tercih ederim hem daha iyi hemde iphone trlefonunda en iyi şarj dayanan telefonu
  • 10-10-2022, 19:43:57
    #12
    H.burada Bozum İşlemleri
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iphoen x alacağınıza iphone 11 düz almanızı tercih ederim hem daha iyi hemde iphone trlefonunda en iyi şarj dayanan telefonu
    Arada 6bin tl oynuyor. Şarj yönünden çok sıkıntım yok gündüz ofis gece evdeyim ama özellik vs çok kafam karışık
  • 10-10-2022, 23:39:19
    #13
    İlk çıktığında aldım galiba 5yıl oldu aşırı memnunum hiçbir sorun çıkarmadı bataryayı yeniletip devam etmeyi düşünüyorum