2 seneden fazladır x kullanıyorum. 256 GB modeli, yurt dışından kuzenime getirtmiştim. Birkaç kez düşürdüm. Genelde araçta cebimden koltuğun altına düştü ve kapsız olmasına rağmen kırılmaz söz konusu olmadı. Artık şarj olayı tabi biraz can sıkıyor. Ve bazen de ısınıyor. Harici hiçbir problem yaşatmadı.