Merhabalar iphone X almayı düşünüyorum. Kronik bir problemi var mı ? İnternette satılan 2. Ellerde hep face id pasif yazıyor. Daha önce kullanan, bilgili olan arkadaşlar bilgilerini paylaşabilirse çok sevinirim