Aldım kapalı duruyor.
N99 Sizce nasıl ?
26
●2.200
- 18-12-2008, 10:00:35Bildiğiniz gibi Nokianın N99 modeli yok. Çin malı N99 larda tek çeşit değil Çindeki tüm cep telefonu fabrikaları N99 adıyla farklı telefonları var, şansına iyisi denk gelirse uzun süre kullanırsın, ama bana sorarsan hiç tavsiye etmem, şans bu kullanıp memnun kalanlarda var iki gün kullanıp çöpe atanlarda var, iyi düşün.
- 20-12-2008, 18:16:336 ay oldu daha tık yokteknoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2008, 19:00:38Üyeliği durdurulduekosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen katılıyorum 2. samsung telefon aldım oda iptal oldu nokia dan şaşmamak lazım tabiki ama n99 güzeL bir telefon diye biliyorum - 21-12-2008, 12:18:11simdi dedim gibi üstün zekalı arkadaşım atladı
resimleri iyi cekmiyor
KURMA'ya gircek o arkadaşlar
daha sonra mod ayarlarından oda içi ve oda dışı modu var oda içi mod'da dışarda cekerler sonra tlf laf atarlar
yok kapantı yok su yok bu at cöpe sanki kullandılar
bende ilk aldım zaman bi tek MSJ yazmada sorladım ama simdi ellim alıstı hic bi problemi yok. resimleri Nokia telefonlar'dan bile net cekiyor. 2.1 MP kamarası var.
hatta VİDEO KAMARA sırasında Resim bile cekiyor.