• 17-12-2008, 20:46:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sakın bulaşma Aldım kapalı duruyor.
  • 17-12-2008, 20:48:29
    #11
    Açtıra bilirsin yurt dışından gelen birileri varsa eğer pasaportlarını götürüp turkcell bayisinden açtıra bilirsin 10 ytl karşılğı mı ne ?
  • 17-12-2008, 22:16:21
    #12
    starlion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakın bulaşma Aldım kapalı duruyor.

    Yapma ya :S
  • 18-12-2008, 10:00:35
    #13
    Bildiğiniz gibi Nokianın N99 modeli yok. Çin malı N99 larda tek çeşit değil Çindeki tüm cep telefonu fabrikaları N99 adıyla farklı telefonları var, şansına iyisi denk gelirse uzun süre kullanırsın, ama bana sorarsan hiç tavsiye etmem, şans bu kullanıp memnun kalanlarda var iki gün kullanıp çöpe atanlarda var, iyi düşün.
  • 20-12-2008, 18:14:01
    #14
    çin malına güvenilmez
  • 20-12-2008, 18:16:33
    #15
    teknoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çin malına güvenilmez
    6 ay oldu daha tık yok
  • 20-12-2008, 19:00:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ekosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu samsung telefonumdan çekiyorum bana sorarsan samsung alma ne alırsan al ama bana sorarsan işte

    aynen katılıyorum 2. samsung telefon aldım oda iptal oldu nokia dan şaşmamak lazım tabiki ama n99 güzeL bir telefon diye biliyorum
  • 21-12-2008, 00:22:07
    #17
    Kesinlikle tavsıyemdır çoğu baba telefondan daha baba çıktı o kadar düşürdüm sağlamlığını bır yana bırakalaım telefonun tasarımı diğerlerıne çok hoş kaba değil kibat

    Kamerası kötü ama olsun şarj,tasarım,dokunamtık ekran,tv,radyo,ses seviyesi bunlar mükemmelll
  • 21-12-2008, 12:18:11
    #18
    simdi dedim gibi üstün zekalı arkadaşım atladı
    resimleri iyi cekmiyor
    KURMA'ya gircek o arkadaşlar
    daha sonra mod ayarlarından oda içi ve oda dışı modu var oda içi mod'da dışarda cekerler sonra tlf laf atarlar
    yok kapantı yok su yok bu at cöpe sanki kullandılar
    bende ilk aldım zaman bi tek MSJ yazmada sorladım ama simdi ellim alıstı hic bi problemi yok. resimleri Nokia telefonlar'dan bile net cekiyor. 2.1 MP kamarası var.
    hatta VİDEO KAMARA sırasında Resim bile cekiyor.