• 17-12-2008, 15:52:40
    #1
    Arkadaşlar Aslında Samsung bir model almayı düşünüyorum ama arkadaş 0 almış sorun yaşamamış. Çin malı olduğu için tereddütlerim aşırı derecede büyük. Yalnız özellikleri ve bu özelliğe görede fiyat çok can alıcı geliyor Düşüncelerinizi alabilir miyim?
  • 17-12-2008, 15:54:48
    #2
    aynı görünüşte daha çok özellikli n101 var. bu iki telefonun tipleri güzel değil ama ucuz.
  • 17-12-2008, 16:55:03
    #3
    Merhaba,
    simdi tüm forumlarda üstün zeka'ya sahib arkadaşlarım cıkacak cin malı bozulur 2 gün sonra İMEI leri yok vs
    arkadaşım ben aldım 2.5 ay oldu ve su'an kadar hiç bir problem olmadı.
    TLF IMEI adreslerini T.C. Ulastırma Bakanlığı İnternet Sitesi Aracılıgı ile sorgulatım.
    ve Ülkemiz'e ihtalat Yolu ile geldini yazıyordu kayıtlı diye
    WAP ayarları ve MMS manuel olarak yapılıyor ve hiç bir problem vermiyor.
    174KB telefon hafızası var
    100 adet SMS 500 ader rehber saklıyabiliyor.
    hafızayı yükseltmek icin bana verilen 512 mb hediye SD kart kullanıyom sen 1gb al istersen cok lazım olur dersen video'larımı atıyom mp3 atıyom dinliyom TV izliyom yolculuk sırasında.
    radyo dinliyom resim cekiyom ses kaytı yapıyom hatta
    resim bile cize biliyom.
    BEN TAVSİYE EDERİM.
  • 17-12-2008, 16:57:28
    #4
    n99 kullandım çok güzel kullanışlı bi telefon sorunuda olmuyor
  • 17-12-2008, 16:59:27
    #5
    Resimleri berbat,hatta iğrenç.onu baştan söylemek lazım.
  • 17-12-2008, 17:00:21
    #6
    Bende var Merak ediyorsan msnden sor hacı
  • 17-12-2008, 17:06:30
    #7
    Kafan bu şekilde iyice yattı Kesinlikle alacam barcode Gel msndeyim
  • 17-12-2008, 18:57:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben Kullanıyorum Mesaj Atabiliyorsun Ama T9 Yok O Özelliğini Hiç Sevmiyorum Ama Öbür Özellikleri Çok Güzel
  • 17-12-2008, 19:01:00
    #9
    şu samsung telefonumdan çekiyorum bana sorarsan samsung alma ne alırsan al ama bana sorarsan işte