Düşüncelerinizi alabilir miyim?
N99 Sizce nasıl ?
26
●2.200
- 17-12-2008, 15:52:40Arkadaşlar Aslında Samsung bir model almayı düşünüyorum ama arkadaş 0 almış sorun yaşamamış. Çin malı olduğu için tereddütlerim aşırı derecede büyük. Yalnız özellikleri ve bu özelliğe görede fiyat çok can alıcı geliyor
Düşüncelerinizi alabilir miyim?
- 17-12-2008, 16:55:03Merhaba,
simdi tüm forumlarda üstün zeka'ya sahib arkadaşlarım cıkacak cin malı bozulur 2 gün sonra İMEI leri yok vs
arkadaşım ben aldım 2.5 ay oldu ve su'an kadar hiç bir problem olmadı.
TLF IMEI adreslerini T.C. Ulastırma Bakanlığı İnternet Sitesi Aracılıgı ile sorgulatım.
ve Ülkemiz'e ihtalat Yolu ile geldini yazıyordu kayıtlı diye
WAP ayarları ve MMS manuel olarak yapılıyor ve hiç bir problem vermiyor.
174KB telefon hafızası var
100 adet SMS 500 ader rehber saklıyabiliyor.
hafızayı yükseltmek icin bana verilen 512 mb hediye SD kart kullanıyom sen 1gb al istersen cok lazım olur dersen video'larımı atıyom mp3 atıyom dinliyom TV izliyom yolculuk sırasında.
radyo dinliyom resim cekiyom ses kaytı yapıyom hatta
resim bile cize biliyom.
BEN TAVSİYE EDERİM. - 17-12-2008, 17:06:30Kafan bu şekilde iyice yattı
Kesinlikle alacam
barcode Gel msndeyim
- 17-12-2008, 18:57:49Üyeliği durdurulduBen Kullanıyorum Mesaj Atabiliyorsun Ama T9 Yok O Özelliğini Hiç Sevmiyorum Ama Öbür Özellikleri Çok Güzel