Merhaba,
simdi tüm forumlarda üstün zeka'ya sahib arkadaşlarım cıkacak cin malı bozulur 2 gün sonra İMEI leri yok vs
arkadaşım ben aldım 2.5 ay oldu ve su'an kadar hiç bir problem olmadı.
TLF IMEI adreslerini T.C. Ulastırma Bakanlığı İnternet Sitesi Aracılıgı ile sorgulatım.
ve Ülkemiz'e ihtalat Yolu ile geldini yazıyordu kayıtlı diye
WAP ayarları ve MMS manuel olarak yapılıyor ve hiç bir problem vermiyor.
174KB telefon hafızası var
100 adet SMS 500 ader rehber saklıyabiliyor.
hafızayı yükseltmek icin bana verilen 512 mb hediye SD kart kullanıyom sen 1gb al istersen cok lazım olur dersen video'larımı atıyom mp3 atıyom dinliyom TV izliyom yolculuk sırasında.
radyo dinliyom resim cekiyom ses kaytı yapıyom hatta
resim bile cize biliyom.
BEN TAVSİYE EDERİM.