N99 Sizce nasıl ?
26
●2.200
- 21-12-2008, 13:36:26Üyeliği durdurulduRocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet çin malından uzak durun arkadaşlar - 21-12-2008, 14:57:52
N99 Sizce nasıl ?
21-12-2008 12:18:58 nerden ya o kadar iyiki tlf senın problemin o
Bu hangi amele ise ya birkaç gün sonra forumda n99 satacak yada kendini tatmin etmeye çalışıyor. - 21-12-2008, 17:53:20ya sorarım size
ben cin malı tlf n99i babam mart 2008 altı ve hala calısıyor bi problemi yok İMEİ kaytı var
T.C. Ulaştırma Bakanlığı İnternet Sitesi ile sorgulatık RESMİ GOV.TR UZANTI.
daha sonra simdiye kadar hiç bir hata vermedi nedir bu Çin Düsmanlınız adamlar çalısıyor yapıyor sizde yapın sizlede kurur duyalım.
ben kullanıyom 3 ay oldu alalı bi problemi yok.. o dedim gibi üstün zekalı arkadaşlar atlıyor sorarım bi kere kullanmıslarmı Çin Mallarını ne alırsan 1 Milyon'dan alanlar % 75'i :P - 22-12-2008, 05:56:45
- 22-12-2008, 12:40:55Üyeliği durdurulduKullanmadan ve bilmeden yorum yazanların zaten aklından şüphe etmek lazım. Ben öğrenci olmama rağmen 170 YTL'yi yazın başında biriktirip aldım... Telefonun ilk başta üst yön tuşu çalışmamaya başladı sonradan hiç çalışmadı. Temmuz ayında telefon kapandı ve Aralık'tayız. 5 ay geçti. Teyzemin oğlunun yurt dışından gelmesini bekledim. Geçen cumartesi pasaport'la açtırdım... Kamerasına gelince berbat resim çekiyorHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada objektif konuşmak lazım.
- 22-12-2008, 13:25:37Arkadaşım asıl Çin Malı N99İ dedikleriniz
Malezya Malı ve ARKASINDA d2000 Yazar arkasında d2000+ yazıyorsa anlayınki o gerçek ve n99i Malezya malının ön kamarası yok ve TV MOBİLE
simdi Çin Malı kullanmayın diyenlere bende bilgisayar kullanmayın diyom acsın baksın kasalarına hangi ülke malı Çin malı onlarda bozuluyor fabrika hataları var bunlara nie bise demiyorlar?

Burada objektif konuşmak lazım.