• 21-12-2008, 12:28:39
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Çin malından uzak dur.
  • 21-12-2008, 13:36:26
    #20
    Üyeliği durduruldu
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin malından uzak dur.

    evet çin malından uzak durun arkadaşlar
  • 21-12-2008, 14:57:52
    #21
    N99 Sizce nasıl ?

    21-12-2008 12:18:58 nerden ya o kadar iyiki tlf senın problemin o

    Bu hangi amele ise ya birkaç gün sonra forumda n99 satacak yada kendini tatmin etmeye çalışıyor.
  • 21-12-2008, 17:53:20
    #22
    ya sorarım size
    ben cin malı tlf n99i babam mart 2008 altı ve hala calısıyor bi problemi yok İMEİ kaytı var
    T.C. Ulaştırma Bakanlığı İnternet Sitesi ile sorgulatık RESMİ GOV.TR UZANTI.
    daha sonra simdiye kadar hiç bir hata vermedi nedir bu Çin Düsmanlınız adamlar çalısıyor yapıyor sizde yapın sizlede kurur duyalım.
    ben kullanıyom 3 ay oldu alalı bi problemi yok.. o dedim gibi üstün zekalı arkadaşlar atlıyor sorarım bi kere kullanmıslarmı Çin Mallarını ne alırsan 1 Milyon'dan alanlar % 75'i :P
  • 22-12-2008, 05:56:45
    #23
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    N99 Sizce nasıl ?
    21-12-2008 12:18:58 nerden ya o kadar iyiki tlf senın problemin o
    Bu hangi amele ise ya birkaç gün sonra forumda n99 satacak yada kendini tatmin etmeye çalışıyor.

    kendini bilmez birinin verdiği işte ben tamamladım
  • 22-12-2008, 12:40:55
    #24
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya sorarım size
    ben cin malı tlf n99i babam mart 2008 altı ve hala calısıyor bi problemi yok İMEİ kaytı var
    T.C. Ulaştırma Bakanlığı İnternet Sitesi ile sorgulatık RESMİ GOV.TR UZANTI.
    daha sonra simdiye kadar hiç bir hata vermedi nedir bu Çin Düsmanlınız adamlar çalısıyor yapıyor sizde yapın sizlede kurur duyalım.
    ben kullanıyom 3 ay oldu alalı bi problemi yok.. o dedim gibi üstün zekalı arkadaşlar atlıyor sorarım bi kere kullanmıslarmı Çin Mallarını ne alırsan 1 Milyon'dan alanlar % 75'i :P
    Kullanmadan ve bilmeden yorum yazanların zaten aklından şüphe etmek lazım. Ben öğrenci olmama rağmen 170 YTL'yi yazın başında biriktirip aldım... Telefonun ilk başta üst yön tuşu çalışmamaya başladı sonradan hiç çalışmadı. Temmuz ayında telefon kapandı ve Aralık'tayız. 5 ay geçti. Teyzemin oğlunun yurt dışından gelmesini bekledim. Geçen cumartesi pasaport'la açtırdım... Kamerasına gelince berbat resim çekiyor Burada objektif konuşmak lazım.
  • 22-12-2008, 13:25:37
    #25
    Arkadaşım asıl Çin Malı N99İ dedikleriniz
    Malezya Malı ve ARKASINDA d2000 Yazar arkasında d2000+ yazıyorsa anlayınki o gerçek ve n99i Malezya malının ön kamarası yok ve TV MOBİLE
    simdi Çin Malı kullanmayın diyenlere bende bilgisayar kullanmayın diyom acsın baksın kasalarına hangi ülke malı Çin malı onlarda bozuluyor fabrika hataları var bunlara nie bise demiyorlar?
  • 22-12-2008, 22:03:43
    #26
    benzer özelliklerde,yakın fiyatta, ve orjinal ( taklit olmayan ) -kaliteli-garantili.. olarak gördüğüm anycool modellier var.Araştırmanı öneririm arkadaşım.
  • 28-12-2008, 18:09:22
    #27
    çin malindan uzak duruın