ya sorarım size
ben cin malı tlf n99i babam mart 2008 altı ve hala calısıyor bi problemi yok İMEİ kaytı var
T.C. Ulaştırma Bakanlığı İnternet Sitesi ile sorgulatık RESMİ GOV.TR UZANTI.
daha sonra simdiye kadar hiç bir hata vermedi nedir bu Çin Düsmanlınız adamlar çalısıyor yapıyor sizde yapın sizlede kurur duyalım.
ben kullanıyom 3 ay oldu alalı bi problemi yok.. o dedim gibi üstün zekalı arkadaşlar atlıyor sorarım bi kere kullanmıslarmı Çin Mallarını ne alırsan 1 Milyon'dan alanlar % 75'i :P