Bildiğiniz gibi Nokianın N99 modeli yok. Çin malı N99 larda tek çeşit değil Çindeki tüm cep telefonu fabrikaları N99 adıyla farklı telefonları var, şansına iyisi denk gelirse uzun süre kullanırsın, ama bana sorarsan hiç tavsiye etmem, şans bu kullanıp memnun kalanlarda var iki gün kullanıp çöpe atanlarda var, iyi düşün.