Kesinlikle tavsıyemdır çoğu baba telefondan daha baba çıktı o kadar düşürdüm sağlamlığını bır yana bırakalaım telefonun tasarımı diğerlerıne çok hoş kaba değil kibat
Kamerası kötü ama olsun şarj,tasarım,dokunamtık ekran,tv,radyo,ses seviyesi bunlar mükemmelll