simdi dedim gibi üstün zekalı arkadaşım atladı
resimleri iyi cekmiyor
KURMA'ya gircek o arkadaşlar
daha sonra mod ayarlarından oda içi ve oda dışı modu var oda içi mod'da dışarda cekerler sonra tlf laf atarlar
yok kapantı yok su yok bu at cöpe sanki kullandılar
bende ilk aldım zaman bi tek MSJ yazmada sorladım ama simdi ellim alıstı hic bi problemi yok. resimleri Nokia telefonlar'dan bile net cekiyor. 2.1 MP kamarası var.
hatta VİDEO KAMARA sırasında Resim bile cekiyor.