• 09-09-2019, 11:53:26
    #10
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 7 plus kullanıyorum.
    İphone değerleri de o civarlarda olması lazım.
    Ben mi yanlış bakıyorum?
    Samsung s9'un falan 2 katı değerleri hocam
  • 09-09-2019, 11:54:48
    #11
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    N11 üzerinden Türkiye garantili Redmi Note7 sipariş edeceğim.
    Annem için almayı düşünüyorum.
    Kullanan sıkıntı yaşayan var mı?
    3-4 ay önce Huwaei ile arasında gidip geldim, sonunda Note7 aldım. On numara telefon, yani pek oyun moyun oynamam ama telefon oldukça hızlı ve seri. Kamerasından da memnunum özellikle de "Portre" ve "48MP" seçeneğiyle harika fotoğraflar ortaya çıkıyor.
  • 09-09-2019, 11:58:54
    #12
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung s9'un falan 2 katı değerleri hocam
    iPhone 7 Plus SAR EU 1.34 W/kg (Baş) - 0.95 W/kg (Gövde)
    iPhone 7 Plus SAR US 1.19 W/kg (Baş) - 1.17 W/kg (Gövde)

    Samsung Galaxy S9 SAR EU 0.87 W/kg (Baş) - 0.97 W/kg (Gövde)
    Samsung Galaxy S9 SAR US 1.09 W/kg (Baş) - 1.17 W/kg (Gövde)

    Redmi Note 7 : Model M1901F7G – 0.591 W / kg (kafa), 1.274 W / kg (gövde) /
    Model M1901F7H – 0.591 W / kg (kafa), 1.274 W / kg (gövde)

    Çok bir fark yok gibi hocam.
  • 09-09-2019, 12:01:01
    #13
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    N11 üzerinden Türkiye garantili Redmi Note7 sipariş edeceğim.
    Annem için almayı düşünüyorum.
    Kullanan sıkıntı yaşayan var mı?
    Ailede 4 kişi note 6 pro 1 kişi note 7 kullanıyor.
    Note 7'de kronik olarak şebeke sorunu var. İnternette araştırın görürsünüz. Aynı ortamda aynı operatörle oluyoruz note7'de şebe sorunu kesin oluyor.
    Benim tavsiyem note7 almanız yerine note 6 pro almanız. Ultra bir farkta yok zaten.
  • 09-09-2019, 12:03:42
    #14
    Güzel olacak.
    Bende bir hafta kadar önce Redmi 5 Plus'tan Note 7'ye geçtim,
    Şuana kadar Xiaomi cihazlardan gayet memnunum bundan sonrada kolay kolay geçmem başka markaya sanırım tam anlamıyla fp ürünleri.
    Benim için bi kaç eksisi;
    Köşelerinin 5 Plusa göre biraz daha oval olması bazı uygulamalarda oralarda birşeyler olabiliyor o da kesilmiş oluyor, biraz daha düz olsa alnından öperdim.
    Bildirim ışığı çok saçma yere konmuş ekranın alt kısmında ve asimetrik şekilde biraz sağ tarafta ve biraz da gücü az gibi.
  • 09-09-2019, 12:03:46
    #15
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailede 4 kişi note 6 pro 1 kişi note 7 kullanıyor.
    Note 7'de kronik olarak şebeke sorunu var. İnternette araştırın görürsünüz. Aynı ortamda aynı operatörle oluyoruz note7'de şebe sorunu kesin oluyor.
    Benim tavsiyem note7 almanız yerine note 6 pro almanız. Ultra bir farkta yok zaten.
    Siparişini verdim artık
    Bakalım hayırlısı artık
  • 02-10-2019, 21:32:41
    #16
    Telefonu 1 hafta önce aldım.
    Fiyatına göre mükemmel telefon bence.
    Sesi normal telefonlara göre çok çıkıyor.
    Youtube videolarını falan oradan izliyorum
    Alacak arkadaşlara tavsiye ederim.