Konu
Redmi Note7 Kullanan var mı?
02-10-2019, 21:32:41
#16
ArmanHAN
Telefonu 1 hafta önce aldım.
Fiyatına göre mükemmel telefon bence.
Sesi normal telefonlara göre çok çıkıyor.
Youtube videolarını falan oradan izliyorum
Alacak arkadaşlara tavsiye ederim.