N11 üzerinden Türkiye garantili Redmi Note7 sipariş edeceğim.
Annem için almayı düşünüyorum.
Kullanan sıkıntı yaşayan var mı?
3-4 ay önce Huwaei ile arasında gidip geldim, sonunda Note7 aldım. On numara telefon, yani pek oyun moyun oynamam ama telefon oldukça hızlı ve seri. Kamerasından da memnunum özellikle de "Portre" ve "48MP" seçeneğiyle harika fotoğraflar ortaya çıkıyor.